Op 21 juni tekende Peter Raven van Raven Advies een sponsorcontract dat zijn bedrijf als hoofdsponsor voor 2 jaar aan FIT Boys verbind. Zaterdag 30 augustus ontving hij uit handen van kleding-/materiaalman Harm Meijering het nieuwe FIT Boys-shirt met de reclame van Raven Advies er op. Een splinternieuw shirt met een modern design maar wel met een knipoog naar het verleden, namelijk de brede gele baan. Combi Sport is vanaf dit seizoen de kledingleverancier van de vereniging en alle teams zullen voorzien worden van het nieuwe tenue. Ook kan Combi Sport trainingspakken, trainingsoutfits en tassen leveren in de FIT Boys-clubkleuren en daar wordt al volop gebruik van gemaakt door vele FIT Boys-leden.
FIT Boys heeft met het aantrekken van Raven Advies als hoofdsponsor een uitstekende keuze gemaakt. Het bedrijf is bekend met sponsoring van top- en hoofdklasseverenigingen en beide partijen hopen op een vruchtbare samenwerking. Met Combi Sport heeft FIT Boys weer een locale ondernemer als sponsor, een sportzaak die verstand heeft van zaken en het juiste materiaal kan leveren aan FIT Boys en zijn leden. Dat Harm Meijering het shirt mocht uitreiken aan de hoofsponsor was logisch. Harm heeft samen met Jan Schepel heel wat uren gestoken in het samenstellen van de kledingtassen van alle teams met daarin de nieuwe tenues. Vele teams zijn al voorzien van de nieuwe shirts en diverse teams zullen de komende weken de nieuwe shirts uitgereikt krijgen. Het nieuwe tenue is door menig lid maar ook door diverse tegenstanders met veel enthousiasme ontvangen. FIT Boys staat hiermee er weer prima op de komende jaren.